Oh, ta magnezij

Splošno znano je dejstvo, da magnezij potrebujejo naše mišice in če nam le-tega v telesu primanjkuje, nas namesto jutranje budilke ponoči zbudijo krči. Vedno bolj znana pa postajajo še druga dejstva, ki jih nikakor ne moremo zanemariti.

Magnezij spada med esencialne minerale, kar po domače pomeni, da ga naše telo ne proizvaja samo, temveč ga dobi le iz hrane. Modern način življenja morda človeku ni prinesel več stresa, kot bi nas sicer želeli na vsakem koraku prepričati. Stres se je za ljudi le preoblikoval*. Prinesel je druge tegobe, ki preprečujejo normalen vnos hranil. Če nam uspe slediti uravnoteženi prehrani, je pod vprašajem sama kvaliteta hrane,… Potem je tukaj še ravnovesje med gibanjem in počitkom,… Vse to lahko vodi do slabe absorpcije in presnove,…

ŠE DRUGA DEJSTVA

Srce za svoje delovanje potrebuje veliko energije. Zatorej je v njem več magnezija kot v drugih organih. Skrbi za nadzor njegovega delovanja in energijsko presnovo v srčni mišici. Pomemben je za boljšo preskrbo celic srčne mišice s kisikom. S svojim sproščanjem gladkega mišičja in širjenjem žil pa pomaga zniževati krvni tlak. Pogosto je tudi protiutež kalcija. Kalcij namreč skrbi za vzburjenje, magnezij pa za sproščanje srčne mišice.

Tukaj pa poleg kalcija nastopi tudi kot pomembna sestavina kosti. Približno 60% magnezija v človeškem telesu se nahaja v kosteh. Sodeluje pri tvorbi kosti, vpliva na njihovo trdnost in pomaga ohranjati normalno raven kalcija.

Kot vsestranski mineral vpliva na normalno delovanje celotnega organizma. Omembe vredno je dejstvo, da vpliva na več kot 300 encimov, ki so v telesu dnevno udeleženi v biokemičnih reakcijah – od sinteze beljakovin in nukleinskih kislin do presnove ogljikovih hidratov in maščob. S tem vedenjem sedaj razumemo, da ima vlogo tudi pri izboljšanju presnove sladkorja, zato je potreba po inzulinu manjša. V primeru diabetikov je potemtakem izjemno pomemben.

Tako kot je izjemno pomemben tudi v primeru glavobolov in migren. V tem smislu bomo sigurno sčasoma izvedeli še kaj več, glede na to, da je vključen v tovrstne raziskave. Znano pa nam je že, da v večini primerov migren primanjkuje ravno magnezija. Ko seštejemo vsa dejstva in upoštevamo še tega, da uravnava živčno napetost, lahko hitro sklepamo, da blagodejno vpliva na glavobole.

»V primeru pomanjkanja magnezija lahko pride do utrujenosti in izčrpanosti. Ta se odraža v splošnem slabem počutju, človek slabo spi in zjutraj težko vstane. V šoli ali službi se pojavijo težave pri koncentraciji, tudi motivacija lahko pade. Zmanjka nam lahko tudi volje za običajna dnevna opravila. Postanemo razdražljivi, moti nas hrup, svetloba in ostali dražljaji iz okolice. Pojavijo se tudi težave pri rekreaciji, fizičnem delu, skratka povsod kjer je potrebna telesna vzdržljivost.«

V kolikor se najdete v zgoraj naštetih nevšečnostih, obstaja velika možnost, da je za to res kriv magnezij.

Za začetek lahko obrokom dodamo več oreščkov in raznih semen, polnozrnatih žitaric in stročnic, zeleno zelenjavo,.. Skratka hrano, bogato s tem pomembnim mineralom. Sodobni svet nam na srečo ponuja tudi druge možnosti.

In ena od teh je ta mesec v Meti tudi v akciji 🙂

Klik na Mg+LIfe 400

Dodaj odgovor